توضیحات کامل :

ترجمه مقاله چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند  در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی 10 صفحه ای پی دی اف

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :  Why marketers need a new concept of culture for the global knowledge economy

عنوان فارسی مقاله :  چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند

تعداد صفحات فایل فارسی : 18 صفحه قابل ویرایش با فرمت doc

تعداد صفحات فایل انگلیسی : 10 صفحه پی دی اف

 

چکیده:

بازاریها برای وابستگی شان به هافستید و برداشتشان از فرهنگ که ریشه دارد در مردم شناسی قرن نوزدهم سرزنش می شوند.مطالعات بازاریابی بین الملل به یک نگرش فرهنگ که همراه با کار کردن دانش جهانی اقتصاد باشد نیاز دارد.آن بحث می شود که رضایت مندی بالایی ایجاد نمی شود از به هم پیوستن فرهنگ با بازارهایی که به عنوان مجموعه ای از ویژگیهای ملی در نظر گرفته می شود.فرهنگ دیده می شود به عنوان یک منبع دانش که منتظر کشف در رابطه بازاریابی و همبستگی فرهنگ می ماند.5 نکته طراحی شده برای فهمیدن یک نگرش فرهنگ ارائه شده.

 

Abstract

Marketers are berated for their dependence on Hofstede and his concept of culture which stems from nineteenth century anthropology. International marketing studies need a new approach to culture, which is consistent with the workings of the global knowledge economy. It is argued that it is no longer satisfactory to associate culture with markets perceived as national aggregates of characteristics. Rather culture is seen as a knowledge resource waiting to be discovered in marketing relationships and clusters of affinity. A five-point scheme for the foundation of a new approach to culture is presented.